[MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

Jose Legido jose a legido.com
dim gen 4 19:54:20 CET 2011

2011/1/4 Enric <enric a musaik.net>:
> [...]
>>

> Jordi, això és relatiu. I no vull engegar un debat. Però referent a la
> pregunta que fa l'Aleix haig de dir que jo tinc sensefils a casa meva,
> però al terrat. No en vull a dins. Almenys jo no en vull generar més. Si
> no cal, no cal. El que vull dir és que inocu no és, ara és molt pitjor
> el mòbil, tant l'antena com l'aparell.
>
> Però haig de dir que a l'escola del meu fill, que fa P-4, hem fet
> mesures de sensefils dels aparells que hi ha dins de l'escola. El
> Departament d'Ensenyament, prefereix sensefils, és més barat que cablejar.

Enric, com vau fer les mesures? Amb quins aparells? Podem tenir els resultats?
Estaria molt bé tenir estudis d'aquest tipus per estar informats i
saber com es fan i poder fer-los.

> Hem arribat a dues conclusions:
> 1. Com diu en Jordi, hem trobat una antena de mòbil (oculta), que ens
> està fregint més que el sensefils intern.
> 2. Traiem el sensefils de l'escola i cablegem nosaltres mateixos.
>
> Amb això no vull dir que el sensefils sigui molt perjudicial, si hem de
> lluitar contra alguna cosa, és contra les radiacions dels mòbils, però
> el que tampoc podem dir és que el sensefils no fa res. A una bibiloteca
> de Paris, l'han tret per motius de salut, i exemples, n'hi ha.

Buscaré info:
http://usfslisstudentorg.wordpress.com/2010/02/26/is-wi-fi-bad-for-your-health/
http://www.gq.com/cars-gear/gear-and-gadgets/201002/warning-cell-phone-radiation?printable=true