[MataroSensefils] Hola!!!!!!

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic feb 23 16:10:05 CET 2011

Benvingut Mario! :-)

L'Ivan fa un temps que fa instal.lacions professionals per Mataró i
rodalies. El seu correu és ivan a rusc.net

Per aquesta zona hi ha unes quantes possibilitats de connexió: mathavana,
sant simó i Mainada també està força aprop:

http://guifi.net/node/21247
http://guifi.net/node/15975
http://guifi.net/node/29847

Novament donar-te la benvinguda i per qualsevol cosa només cal que ho
comentis per la llista.

Salut!

Jordi

El 23 de febrer de 2011 13:16, Mario Fornieles
<mario.fornieles a gmail.com>ha escrit: