[MataroSensefils] Hola!!!!!!

Mario Fornieles mario.fornieles a gmail.com
dic feb 23 13:16:34 CET 2011

Hola a tothom!!!!

Em dic Mario i vinc a viure a Mataró des de Barcelona. He estat mirant les
moltes possibilitats per unir-me a la xarxa de guifi.net i he trobat que el
punt més proper d'accés és un node al Camí Ral 282, pero que encara no està
conectat al supernode de l'edifici de la Caixa Laietana.

Actualment el meu router es el de Vodafone ADSL, i a darrere tinc una Time
Capsule d'Apple, que pel que he vist no funcionaria bé amb guifi.net. Algú
d'aquí recomana un enrutador gigabit ethernet que hagi estat provat abans?
Per últim, si no tinc massa temps al principi i no hi entenc molt de xarxes,
millor acudir a un professional? I si es així, a qui em recomaneu?

Moltes gràcies a tots i ens veiem molt aviat!!!!

Mario