[MataroSensefils] Fwd: [guifi-rdes] INFORMACION IMPORTANTE - VULNERABILIDAD DETECTADA EN EQUIPOS UBIQUITI

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dll des 26 13:39:18 CET 2011

Nops, si no espeficiques ni src ni dst, aquests filtres tant generics,
poden afectar al funcionament d'algun trafic legitim a la xarxa.