[MataroSensefils] Caiguda de la xarxa

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dic ago 3 22:06:50 CEST 2011

Hola Jose!

Jo només he preguntat si hi havia algun problema, no pas si la xarxa
estava caiguda! No en tinc ni papa de xarxes, i m'interessaria
aprendre algo sobre el tema!

Salut!
Mario

El 3 d’agost de 2011 22:05, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: