[MataroSensefils] Caiguda de la xarxa

Jose Legido jose a legido.com
dic ago 3 22:05:02 CEST 2011

Hola.
Al nagios ha donat l'alerta que el proxy de los Alamos està caigut.
Crec que l'Ivan ha anat a veure que li passa.

Si us plau, no siguem tan alarmistes! Que no funcioni un proxy no
significa que la xarxa està caiguda.

Tenim eines que ens avisen de tots els problemes via correu i twitter,
gràfiques de tota la xarxa, .... vamos, que es una xarxa
poooofesional!

Si algú vol saber com enterar-se de tot això, que pregunti.

Salut!