[MataroSensefils] Mataró sense fils ja dona cobertura al TecnoCampus Mataró

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dis abr 9 00:45:04 CEST 2011

molt bona feina!!!

Nina González

Date: Sat, 9 Apr 2011 00:28:21 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: [MataroSensefils] Mataró sense fils ja dona cobertura al TecnoCampus Mataró

Bona nit!

Com ja sabeu fa alguns mesos que estem parlant amb responsables de TCM per tal de muntar un supernode troncal al nou parc tecnològic de Mataró, que permeti connectar als estudiants i empreses del parc amb la xarxa oberta. A més, l'objectiu és que des d'allà es pugui fer un enllaç cap a BCN. Estic convençut que tard o d'hora això tirarà endavant, de fet els hi vaig fent almenys un correu per setmana...mentre no em diguin que soc un pesat... :-p

Doncs bé, ja sabeu què diuen: si la muntanya no va a Mahoma...

El cas és que amb alguns hackers de la zona des d'aquesta tarda el TecnoCampus Mataró ja té cobertura de la xarxa oberta ;-)

Gràcies a la cessió de l'espai per part de l'empresa mataronina Setna http://www.enginyeria.es/ que molt amablement ens ha cedit un espai a les seves oficines, hem pogut instal.lar el nou supernode MatRengle.

Aquí us deixo algunes fotografies de l'esdeveniment:

http://img840.imageshack.us/i/carta3006.jpg/

http://img848.imageshack.us/i/ivantcm.jpg/

http://img225.imageshack.us/i/xarxaoberta.jpg/

Sou els millors nois! Aquest any sí! :-D