[MataroSensefils] Mataró sense fils ja dona cobertura al TecnoCampus Mataró

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis abr 9 00:28:21 CEST 2011

Bona nit!

Com ja sabeu fa alguns mesos que estem parlant amb responsables de TCM per
tal de muntar un supernode troncal al nou parc tecnològic de Mataró, que
permeti connectar als estudiants i empreses del parc amb la xarxa oberta. A
més, l'objectiu és que des d'allà es pugui fer un enllaç cap a BCN. Estic
convençut que tard o d'hora això tirarà endavant, de fet els hi vaig fent
almenys un correu per setmana...mentre no em diguin que soc un pesat... :-p

Doncs bé, ja sabeu què diuen: si la muntanya no va a Mahoma...

El cas és que amb alguns hackers de la zona des d'aquesta tarda el
TecnoCampus Mataró ja té cobertura de la xarxa oberta ;-)

Gràcies a la cessió de l'espai per part de l'empresa mataronina Setna
http://www.enginyeria.es/ que molt amablement ens ha cedit un espai a les
seves oficines, hem pogut instal.lar el nou supernode MatRengle.

Aquí us deixo algunes fotografies de l'esdeveniment:

http://img840.imageshack.us/i/carta3006.jpg/

http://img848.imageshack.us/i/ivantcm.jpg/

http://img225.imageshack.us/i/xarxaoberta.jpg/

Sou els millors nois! Aquest any sí! :-D