[MataroSensefils] VOIP a MataróSensefils

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dim abr 5 10:50:01 CEST 2011

hola

m'ho podríeu explicar de manera molt senzilla, a vore jo tinc telèfon amb telefònica però voldria deixar d'operar amb ells, per tant tinc un telefòn que podria adaptar a l'ordinador amb un aparell que es diu ATA després d'haver configurat el meu ordinador, de moment vaig bé?

podria deixar de tenir contracte amb telefònica d'aquesta manera? amb el voip es pot fer trucades normalment a fixos i mòbils?

però com es configura l'ordinador (mac) i on puc aconseguir un adaptador d'aquests?

moltes gràcies i perdoneu si us acrivillo a preguntes

Salut

EVA