[MataroSensefils] Matcoop8

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
div set 24 14:33:36 CEST 2010

hola,
doncs ja està :) hola des de guifi.net :D

moltíssimes gràcies, a veure si em puc arreglar l'agenda per venir-vos
a veure algun dia que m'hauria de caure la cara de vergonya ;)

moltíssimes gràcies :)

- Blackhold
http://marsupi.org
No atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada.
Sé ecológico y en los mails borra el texto que no interesa (firmado:
los administradores de la lista).