[MataroSensefils] Matcoop8

Enric enric a musaik.net
dim set 21 19:39:33 CEST 2010

Salut,

crec que hi ha possibilitats d'alguna sortida a internet "gratis", però
per mi no és la filosofia.
Primer és entrar a la xarxa, i després utilitzar internet. Espero no ser
contundent, però a més, internet l'estem pagant entre tots en algunes
zones, i té un cost, si no vols compartir el cost (molt reduït!) potser
planteja't de poder consumir aquest bé de consum. Sempre tens la
possiblitat de fotre-li algun veí després de petar-li el WEP. Però per
mi no és el camí.
Compartint gastos estem compartint recursos i treballant entre tots.
Em costa una mica quan em ve algú i m'exigeix que vol internet barato i
sense fer res de res. Si a sobre el vol gratis ... ja no ser què dir.
Amb la feina que ens està suposant. Almenys que aporti alguna cosa a la
xarxa, que crei simbiosi i no siguin només diners.

Al 21/09/10 19:26, En/na Blackhold ha escrit:

> per-fec-te! :D

> wenu... el divendres no tinc plan per dinar :) ja tinc l'antena i el
> ap wifi configurats, serà tirar el cable, enfocar l'antena i pim pam
> :D
>
> algú s'anima?

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.