[MataroSensefils] Matcoop8

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dim set 21 17:27:48 CEST 2010

ok,
doncs així si penjo l'antena no hauria de tenir cap problema? és que
tal com he entès el mail era que no em podia connectar si no pagava la
quota i el cost de l'antena a la que em connectava.

no tinc cap problema en fer una aportació al node al qual em
connectaré de 30€, però la faig com a aportació, no com una cosa que
estic obligada a pagar. No serà ni el primer ni l'últim node al que
contribuiré. A canvi d'això espero poguer tenir una relació més
estreta amb matarósensefils de salut, amor i xarxa, a més d'una
persona que és possible que s'interessi més a fons en el projecte i
pugui donar un cop de mà en el què sigui.

acabo de parlar amb el noi i hi aniré el divendres al matí a les 11h.

he de tenir alguna cosa en compte? o puc anar allà i enfocar feliçment l'antena?

moltíssimes gràcies.

- Blackhold
http://marsupi.org
No atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada.
Sé ecológico y en los mails borra el texto que no interesa (firmado:
los administradores de la lista).