[MataroSensefils] Asemblea

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll nov 22 21:03:43 CET 2010

Hola!

Em sembla molt bé aquest ordre del dia. Jo vindré a la reunió.
Potser seria interessant fer un debat previ via llista sobre aquests punts.
En especial si la gent de Guifi.net que ens segueix ens poden explicar com
han resolt amb èxit experiències similars.

Gràcies Ivan!

Jordi

El 22 de novembre de 2010 1:13, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: