[MataroSensefils] Asemblea

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dll nov 22 08:59:57 CET 2010

Bon dia,

em sembla molt interessant i important l'assemblea, però jo no hi podré
venir.

Quan en feu, passeu per llista el que s'ha parlat i els acord presos?

moltes gràcies!

El 22 de novembre de 2010 1:13, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

> proposo fe l'assemblea dissabte 27 a les 11:00h el lloc per determina.
>
> proposta de ordre del dia: (podeu afegi o treure el que vulgueu)
>
>    1. es sostenible que els usuaris de l'Havana passin per quatre
>    SuperNodes per sortir a internet?
>    2. que em de fer quant una connexió falla. ¿l'arregla el padrí? ¿ els
>    usuaris que l'utilitzen?
>    3. crea una associació de matarosensefil que contracti un ADSL i els
>    usuaris paguem una quota a la associació.
>    4. contractar una línia de FO a ono de 50 Megas i canviar tota la
>    troncal a N
> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]