[MataroSensefils] millor senyal

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dll nov 15 08:59:36 CET 2010

Bon dia,

crec que jo em connecto a Sant Simó (és el node que hi ha a la torre
maresme?) i últimament no em va bé. Qui n'és el responsable? què és el que
s'ha fet malbé? vull dir, com podem fer-ho perquè l'arreglin?

apa, moltes gràcies!

El 14 de novembre de 2010 22:20, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

> em sembla be que et connectis a los Alamos.
> nomes has de encara l'antena al SuperNode on et vols connectar, i canviar
> la configuració a la web del teu node MatAntoniRiera<http://guifi.net/node/32201>elimina l'enllaç amb el SuperNode
> MatSanSimo <http://guifi.net/node/15975> i crees l'enllaç nou
>
> a la web guifi.net/trespassos el terce pas explica com Afegir un enllaç.
>
> però no crec que sigui la millor opció.
> si el SuperNode on et connectes, te algun problema de qualsevol mena. la
> millor opció es arreglar-lo.
> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]