[MataroSensefils] millor senyal

ivan ivan a rusc.net
diu nov 14 22:20:46 CET 2010

em sembla be que et connectis a los Alamos.
nomes has de encara l'antena al SuperNode on et vols connectar, i canviar la
configuració a la web del teu node
MatAntoniRiera<http://guifi.net/node/32201>elimina l'enllaç amb el
SuperNode
MatSanSimo <http://guifi.net/node/15975> i crees l'enllaç nou

a la web guifi.net/trespassos el terce pas explica com Afegir un enllaç.

però no crec que sigui la millor opció.
si el SuperNode on et connectes, te algun problema de qualsevol mena. la
millor opció es arreglar-lo.
¿que faràs el dia que el SuperNode de los Alamos no vagi be? ¿buscaràs un
terce SuperNode?

a Mataró SenseFils tenim un problema. exceptuant MatIser i MatCuba quan
quelcom es fa malbé no hi ha ningú excepte el padrí que faci res.
si s'ha fet malbé
l'antena<http://www.digitalcityonline.com.mx/Imagenes/REDE24.jpg>o la
mini
pci <http://www.enruta.me/static/images/mikrotik/rb433/r52n.png> o
pigtail<http://www.thinkservice.com.ve/images/Pigtails/ca-nmnm003.JPG>entre
tots els usuaris que es connecten aquest SuperNode el poden
substituir, repartint el cost del material no surt gaire car.

El 14 de novembre de 2010 15:58, carles pons <carlesponsroyano a gmail.com> ha
escrit: