[MataroSensefils] Antena BCN emetent cap al Maresme

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll maig 10 18:47:48 CEST 2010

Ahir vam muntar una parabòlica de 120 apuntant cap a Barcelona a
MatIsern (http://guifi.net/node/19268) però es va posar a ploure just
quan vam començar a provar-la.
Quan a en Jose li vagi bé també posarem una planar i provarem amb una
de les noves minipci.
Jose, ja diràs...

Albert