[MataroSensefils] IMPRESSIONANT !!!

Enric enric a musaik.net
dim maig 4 16:08:46 CEST 2010

Salut,

nois, no ser vosaltres, però jo vaig rebent correus de tant en tant amb
converses privades on hi ha uns, després una altra conversa on hi ha uns
altres, ... i no m'acaba d'agradar perquè no és del tot transparent.
Sembla que la connexió amb Cuba no acaba de tirar perquè s'ha tret
l'antena per connectar-se amb Pineda, i a mi m'hagués agradat saber-ho,
sobretot perquè en el cabaret cibernètic volia accedir a la sopa de
pedres ... vull dir que en l'era de la comunicació no ens acabem de
comunicar, no?

Res, que només m'agradaria passar aquests tipus de converses per la
llista general. No crec que sigui gaire "elegant" fer-ho en petits comitès.

En/na Aureli ha escrit:

--
Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva