[MataroSensefils] repartir xarxa entre els veins

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim mar 30 08:58:48 CEST 2010

Bon dia Aleix,

Efectivament en els logs de l'squid (proxy) es guarda automàticament i per
defecte quina ip accedeix a quina web.
Ja t'avanço que tenim tots molta feina com per anar mirant logs sinó és per
una incidència tècnica :-)

De totes maneres les operadores de telefonia i internet ho fan per directiva
europea des del 2009:

http://www.siliconnews.es/es/news/2009/04/07/las_operadoras_guardan_ya_los_datos_de_los_ciudadanos

Bona feina Aleix!

Jordi

El 30 de març de 2010 7:13, Aleix Roca Nonell <aleixrocanonell a gmail.com> ha
escrit: