[MataroSensefils] repartir xarxa entre els veins

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dim mar 30 07:13:42 CEST 2010

Per si algú també ha tingut el mateix dubte que jo, he trobat cable de xarxa
al miliwatts el preu pel que m'ha dit el venedor és molt variable en funció
del stock, però per tenir una idea, a mi un cable de 30 mentres m'hrea
costat uns 20 i un de 7 mentres 10  (grimpats). Una altre vegada crec que
agafaré sense grimpar que surtirà més a compte V_V

Una altre pregunta, hem preocupa bastant el tema dels proxys, exactament,
fins a quin punt se'ns controla? es queda guardat en algun lloc que, per
exemple, hem entrat al nostre correu?