[MataroSensefils] Enllaç cap a Barcelona i Pineda

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij mar 18 14:19:09 CET 2010

Hola!

Pel que diuen, amb 802.11n s'incrementa l'ampla de banda al que pots aspirar
i la distància a la que pots fer l'enllaç.
El problema és que no tenim cap antena parabòlica amb prou guany com per
provar l'enllaç cap a BCN o Pineda. I ja que comprem material que sigui
compatible amb N, no?
Potser fora més assenyat comprar només una parabòlica+pigtail+minipci i si
la cosa va prou bé, comprar l'altre.
Com ho veieu?

Jordi

El 18 de març de 2010 10:44, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: