[MataroSensefils] Enllaç cap a Barcelona i Pineda

Jose Legido jose a legido.com
dij mar 18 10:44:11 CET 2010

Es òptim fer un enllaç tant llarg a N? Jo m'apunto a la proposta.
Només ho pregunto, no tinc ni idea. Podríem fer proves d'optimitzar el
que tenim, que per cert només l'utilitza el Jordi i el meu cosí :)