[MataroSensefils] Proveïdor d'equips per connectar a la xarxa a Mataró

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 5 14:47:41 CET 2010

M'acaben d'arribar els preus:

Tal i com hem parlat et passo els preus PVP (sense IVA)

Nanostation 2    56,64€
Nanostation 5    64,84€

Loco 2    35,24€
Loco 5    46,91€

Nanostation M2      67,62€
Nanostation M5      62,24€

El 5 de març de 2010 14:45, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: