[MataroSensefils] Proveïdor d'equips per connectar a la xarxa a Mataró

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 5 14:45:40 CET 2010

Hola,

He contactat amb la botiga http://www.extreme-micro.com/ (Rda. Paisos
Catalans, 26; Lc 1-2- tlf. 937999021) de Mataró per tal que demanin
Nanostations i Locostations.
La intenció és no haver de gestionar nosaltres les compres de material i que
l'usuari que es vol connectar pugui fer-ho ell mateix.

A través d'internet entenc que potser serà més econòmic. Lo de la botiga a
Mataró és per gent que prefereix anar a una botiga física:

http://tienda.setupinformatica.com/wac/
http://landashop.com/catalog/index.php (només per empreses)
http://www.wifisafe.com/ (només per empreses)

En quant tingui els preus exactes us ho reenvio però m'han dit que ja en
poden demanar.

Suposo que sobra que digui que no tinc cap acord amb aquesta botiga de
Mataró. Es tracta d'un antic company d'EGB que li vaig comentar aquest tema
i es va mostrar disposat a col.laborar-hi.
Si algú coneix alguna altre empresa d'informàtica a la ciutat que li pugui
interessar proveir aquests equips, no dubteu a contactar-hi i ho anunciar-ho
per la llista també.