[MataroSensefils] Resultat del ple municipal

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 5 14:27:34 CET 2010

Hola Albert,

Em sembla perfecte que ho coordinis. Si cal anar a explicar el tema a algú
pots comptar amb mi per les tardes excepte els dimecres.

Jo en paral.lel ja he enviat l'informació a la gent del Camí de la Serra i
també a les Esmandies.
En Jose per la seva banda està parlant amb l'AAVV de la LLantia.

De mica en mica... :-)

Jordi

El 5 de març de 2010 1:51, Albert Comas <albert.comas a googlemail.com> ha
escrit: