[MataroSensefils] Resultat del ple municipal

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
div mar 5 01:51:10 CET 2010

Bona nit,

jo seguiria amb la ronda de contactes amb els grups municipals. Ja sabíem que al ple tindriem una resposta de l'estil. Als grups els hem d'explicar que la nostra proposta no suposa modificar el projecte que van entregar a Madrid, que simplement es tracta de vetllar per a que el desplegament es faci segons els criteris de qualitat que ja hem comentat, i que una vegada s'hagi desplegat la xarxa, aquesta sigui oberta i permeti tant els serveis que el projecte de l'Ajuntament contempla com l'expansió de la xarxa guifi. Era previsible que diguessin alguna cosa així. Jo suposo que no van entendre res del que en Jose els va explicar, per molt bé que ho expliqués hi havia poc temps i ells tampoc hi entenen, bé... ja m'estic repetint. Els que estigueu disposats per les reunions amb els partits digueu quins dies us va bé per a que ens poguem organitzar. A la llista o a mi en privat i miro de coordinar-ho, com preferiu.

Salut!

Albert