[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Instaladors al Barcelones

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic mar 3 14:21:02 CET 2010

Això no és així Sebas:

Equipament xarxa d’accés
  Punts d’accés (29
unitats)                                                     75.868,07 €
  Instal·lació i configuració (29
unitats)                                      25.703,66 €

Equipament xarxa troncal
  Cost diferencial addicional dels gateways (5 unitats)
2.857,67 €
  Instal·lació i configuració addicional dels gateways (5 unitats)
1.495,00 €
  Desplegament de Fibra Òptica (fins a 5 punts de la xarxa)
9.610,00 €

Equipament, instal·lació i posada en marxa de CPD i Supervsió
  CPD i Sistemes de supervisió
                                              38.238,02
€
  Equipament per connexió dels gateways als subnodes              1.400,00 €

TOTAL
             155.172,41 €
IVA
16%
24.827,59 €
TOTAL (IVA
inclòs)
180.000,00 €

El 3 de març de 2010 14:12, Sebastian Galeano
<badalonawireless a gmail.com>ha escrit: