[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Instaladors al Barcelones

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dic mar 3 14:12:36 CET 2010

Crec que em vaig veure el presupost si no ho vaig veure malament, de
180.000eurs solament 4000 eren per trastos sensefils, i que la majoria era
el CPD, per tant no son 180.000eurs per montar una xarxa sense fils, si no
170.000eurs per montar un CPD o "regalar-li" a una operadora (racks+ ample
de banda).