[MataroSensefils] Manual de connexió a les xarxes de guifi.net by Aleix ^^

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll jun 14 19:08:35 CEST 2010

Hola Aleix!

M'ho miro i et dic alguna cosa :-)

Una cosa. Per tal que varia gent pugui treballar de forma col.laborativa
sobre una documentació hi ha varies eines open source.
Nosaltres utilitzem un Wiki, que com ja saps és un tipus de web que permet
als usuaris editar fàcilment els continguts, fa backup automàtic dels
canvis, etc.

Podries afegir el que has creat a :

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=ComConectar-me.QueNecessito

la clau per editar el WiKi és: autogestio

Si tens un segon per fer-ho t'estaria molt agraït. Si no pots, cap problema,
ja ho faré jo mateix quan pugui :-)

Moltes gràcies per la teva aportació al projecte Aleix!

Jordi

El 13 de juny de 2010 18:24, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit: