[MataroSensefils] Manual de connexió a les xarxes de guifi.net by Aleix ^^

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
diu jun 13 18:24:26 CEST 2010

Hola cracks del mundillo sense fils!! ^^

Tot just he enllestit un manual amb la idea de facilitat l'accés a la xarxa
de tot aquell que estigui interessant en llegir uns quants fulls =)
M'agradaria que hem diguessiu què en penseu i sobretot qualsevol cosa que
cregeu que falti o que es pugui millorar! Sobretot l'apartat limitacions de
la xarxa m'agradaria extendre'l una mica més, per què la gent després no es
trobi amb sorpreses. Ah! i les faltes, sóc un crack fent faltes i el
corrector del office no dóna de si pobre... u.u

Falta maquetar una mica, però ja ho faré un cop estigui perfecte
conceptualment parlant! posterior exportació a pdf, of course.

Adjunto docx i doc(si podeu, modifiqueu el docx que m'anirà millor per
mantenir la coherència d'objectes!)

http://www.megaupload.com/?d=NQAHQCW6