[MataroSensefils] Node d'Isern

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dic gen 6 21:59:03 CET 2010

Jo no soc de Marato i tampoc en vull ficar on no em demanen...

Que li passa a la xarxa de Mataro?

Ho dic pq sempre rebo correus que hi han problemes, nodes que es
desconnecten, clients que fa dies que no tenen accés, no hi han gràfiques
arreu de la xarxa, etc.

L'altre dia es parlava d'enrutament estàtic, quant si es fa servir el
sistema guifi.net això esta solucionat, nodes que tenen problemes de forma
recurrent, usuaris de proxys creats als mateixos proxys en ves de als nodes
dels clients, etc.

Ànims i amb ganes de fer coses per apropar el Barcelones al Maresme :)

Salut