[MataroSensefils] Node d'Isern

Enric enric a musaik.net
dic gen 6 21:55:19 CET 2010

En/na Jose Legido ha escrit:
> Crec que ara mateix no funciona el node d'Isern, no es detecta de cap
> dels seus dos enllaços, ni escorxador ni cuba

No, no.
Acabo de posar-me a l'ordinador i sembla que no funciona la Mikrotik
d'Isern. Jo hi tinc accés "per cable" a partir del linksys que està
connectat per cable amb la Mikrotik i no contesta.
Per tant, crec que cal enxufar i desenxufar.

No funciona des de la 1 del migdia, segons les gràfiques. Algú ha tocat
alguna cosa?

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.