[MataroSensefils] Apadrinament/housing per al Catnix

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dic feb 24 16:36:35 CET 2010

Si solament vols un houting, hi han a fora mes barats, nosaltres no volem
dedicarnos al houting, però es el sistema que hem trovat, per financiar el
l'inici a la connectivitat directa a Internet (sense encara tenir accès a
fibra).