[MataroSensefils] Apadrinament/housing per al Catnix

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic feb 24 16:02:06 CET 2010

No és barat, però jo no he trobat res millor:

hostalia: des de 99€/mes amb 1TB de límit de transferència (no especifica la
velocitat)
http://www.hostalia.com/dedicados/comparativa-servidores-dedicados.html

serveisweb: des de 84,60€/mes amb 400GB de límit (tampoc especifica
velocitat)
http://www.serveisweb.com/sd/index.asp?ubi=0601  (al final de la pàgina)

arsys: des de 89€/mes amb 1TB de límit o 5Mbps de velocitat
http://www.arsys.es/servidores-dedicados/servidor-dedicado-generico.htm

Busqui, compari i si en troba algun de millor, compri'l

Esteve

El 24 de febrer de 2010 15:01, Sebastian Galeano <badalonawireless a gmail.com