[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
dic feb 17 01:05:43 CET 2010

Hola,

no sé per què rebo aquest tipus de imatges, no ho entenc, em resulta ofensiu i una frivolitat.

Evidentment l'usuari no s'hauria d'haver aprovat i, en qualsevol cas, el problema que té l'Aleix és d'enllaç, tal i com es pot veure tant a les gràfiques que ha enviat com a les de guifi.net.

Aleix, en principi, una vegada hagis carregat la configuració del trasto de l'unsolclic, no és necessari tocar res més. Estàs segur d'haver-la carregat correctament? Per la ubicació del teu node diria que tens visió directa. Amb quina senyal veus el node d'Isern?

Aprofito per dir que tenim dos usuaris més enllaçats perfectament i funcionant sense problemes:

http://guifi.net/node/26179

http://guifi.net/node/27154

Salut i ànims,

Albert