[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim feb 16 23:16:02 CET 2010

Hola Sebas,

Entenc que l'Ivan ha validat l'usuari pq segons les captures de l'Aleix veia
el node a -46 dB, o sigui molt bona senyal. Segons sembla l'Aleix no ha
deixat fixada encara la Nanostation2 al terrat de la seva comunitat i estava
fent proves, a part d'intentar convèncer els seus veïns de la utilitat de la
xarxa.

Entenc que les recomanacions de la web de Guifi estan pensades per afrontar
un volum molt gran d'altes, lo qual per desgracia encara no passa a Mataró.
Els usuaris es poden cancel·lar en qualsevol moment si algú no té una bona
connexió.

D'altra banda voldria dir que no em sembla gens bé el missatge d'en Toro.
És molt important el respecte en tots els aspectes de la vida en societat
però en projectes col.laboratius com aquest encara molt més.

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El 16 de febrer de 2010 19:03, Sebastian Galeano <badalonawireless a gmail.com