[MataroSensefils] SuperNode MatIsern

Xavier Riu xriu a ub.edu
dij des 16 20:25:56 CET 2010

Encara l'omni.
Ahir vaig escriure que ara la tornava a veure, i continua així, però ha
perdut molta qualitat (i rapidesa, és clar). Ara el senyal ha baixat,
però hauria de ser suficient, crec jo, però rep molt de soroll
(normalment -80 i tants, rarament puja de -90) i la qualitat del senyal
és molt inestable. Suposo que el problema no el tinc només jo. Si és
així, a algú se li acut alguna solució?

Una cosa que se m'acut a mi (i si és una tonteria deixeu-ho córrer) és
que amb les dues antenes tan juntes els canals 1 i 4 són molt propers.
Podria ser que així la més potent (que deu ser la sectorial, suposo) fes
nosa a l'altra?

O potser, si és que es va canviar l'antena onmi grossa que hi havia per
la petita que fèiem servir abans a Isern, igual resulta que aquesta no
dóna prou.
Només per dir alguna cosa.
salut,
xavier

Al 16/12/2010 02:32, En/na ivan ha escrit: