[MataroSensefils] SuperNode MatIsern

ivan ivan a rusc.net
dij des 16 02:32:30 CET 2010

---------- Forwarded message ----------
From: Nina González <ninagonzalezgarcia a hotmail.com>
Date: 2010/12/15
Subject: SuperNode MatIsern
To: ivan maaro sense fills <ivan a rusc.net>

 Hola bona nit,

T'envio aquest correu a tu, ja que la llista me'ls retorna, si ho vols
enviar en nom meu, t'ho agrairè
Ja he lleguit que a partir de dissabte tornareu a mirar l'omni, a mi
m'agradaria tornar a estar connectada a l'Omni, donat que la sectorial va
fatal va molt lenta en moltes ocasions
Un altre problema que tinc, és que  no puc anar a la meva nanostation.

La veritat és que en aquests moments, necessito tenir connexió ja que estic
fent una feina a l'UOC en grup i haig d'estar connectada per anar treballant
els documents. Aquest cap de setmana per mi és important tenir connexió. Si
em podeu comentar alguna cosa us ho agrairè. Fins ara

Nina González

ivan a rusc.net
937410461
664446073