[MataroSensefils] ReW: Habana - Álamos, cloenda?

Aureli aureli.gomez a gmail.com
dll ago 23 09:37:36 CEST 2010

Hola LuisC:

       Els problemes que s'han anat relatant repercuteixen a la xarxa, no
ets l'unic afectat. Es per això que es procura fer una xarxa el més estable
possible, per això cal voluntat, temps i mans, alhora auto-responsable per
no perjudicar la comunitat. I es que la comunitat de Mataró no sols som els
que pengem nodes i obrim serveis, hi ha tot un seguit de veïns que en fan
us, que no entenen de rutes ni de nodes, als que hem de tenir el màxim
respecte. Com que hi ha molta feina per fer, per la meva banda, m'agradaria
que la propera vegada que es faci una crida ens trobem, per conèixer-nos en
persona, i treballar plegats, segur que ho podem fer!!!, al cap i a la fi la
xarxa no s'aixeca sola.

Aureli

2010/8/22 <llista-request a matarosensefils.net>

> Envieu les aportacions de Llista a la llista de correu a
>        llista a matarosensefils.net
>
> Per a subscriure-us o cancel·lar subscripcions a través de la web,
> aneu a

> o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge
> amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
>        llista-request a matarosensefils.net
>
> Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista
>        llista-owner a matarosensefils.net
>
> En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de
> [...]

6th guifi.net anniversary and celebration of the 9.000 first operational
nodes, has gone!!!
In the spirit of an open WiFi network service, the 6th anniversary of
guifi.net happen in the town of Pineda de Mar (Barcelona -SPAIN). There are
all invited.
Ref.:
http://guifi.net/node/29510
http://guifi.net/SAX2010M