[MataroSensefils] Material MatMainada - Pineda

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij ago 19 18:54:06 CEST 2010

Hola Aureli i René,

Ja tinc l'antena que molt amablement ens vareu cedir els compays de Pineda.
Quan volgueu us la porto a MatMainada (o on digueu) i us faig un cop de mà
amb el segon intent d'enllaç amb Pineda.

Gràcies companys!

Jordi

El 19 d’agost de 2010 14:30, Aureli <aureli.gomez a gmail.com> ha escrit: