[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
diu abr 18 22:17:31 CEST 2010

Hola,

doncs potser sí que he vist la pdm-mat i no m'hi he fixat. Si ara fas un
scan no crec que vegis res de nou perquè he tornat a reorientar-la cap a
llavaneres, una mica més al nord.

Segons tinc entès és més fàcil fer un enllaç llarg a 2,4, tot i que la zona
de fresnel és més gran i de que a zones urbanes a 2,4 acostuma a haver-hi
molt més soroll. A 2,4 tindriem una zona de fresnel de 19m i a 5 Ghz de 13m.
De totes maneres, jo també tinc entès que a 2,4Ghz són més estables.

Salut,

Albert Comas

Em sembla que la única manera serà amb parabòliques, i si són 120 cm millor
que de 90 cm!

Algú sap on trobar-ne?

Salut,

Albert Comas