[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
diu abr 18 18:02:32 CEST 2010

Bones noves:

Des del node Matisern (http://guifi.net/node/19268) es veuen els nodes
PdM-Platja-CreuRoja, Mar PdM-Biada i PDM-Pescadors a -100 dbi. Ho he
comprovat reorientant un moment la planar que tenim enllaçant amb
llavaneres. Això sí, no he vist la PDM-MAT.

Suposo, doncs, que es podria fer l'enllaç amb parabòliques.

Algú té un plat per provar-ho??

Salut,

Albert Comas