[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dll abr 12 16:13:37 CEST 2010

Jordi, estas fent servir el country set: spain, ho comento pq crec que no hi
ha canals per sobre dels 5700? Això pot ser un problema per veure la radio
amb alguna que si ho tingui, sobre tot quant el unsolclicl ho configura.