[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll abr 12 15:43:49 CEST 2010

Hola!

Li he canviat l'essid per "guifi.net-Mataro-Pineda" i he provat d'apujar la
potència però segueixo sense veure res. També he seguit el consell d'en
Sebas i li he posat el canal 5785.

En breu intentarem provar d'enllaçar amb Pineda des d'aquest punt de
Llavaneres, que és d'un colega d'en Jose:

http://guifi.net/node/28522

Està en la mateixa direcció que el node al que apunteu ara mateix de Mataró.

De mica en mica... :-)

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El 11 d’abril de 2010 23:12, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: