[MataroSensefils] UnSolClic per a Router Comtrend CT-5361

Jose Legido jose a legido.com
dic set 30 23:40:22 CEST 2009

Reenvio el correo a la llista de guifi.net.

---------- Forwarded message ----------
From: Àlber Filbà <alberfilba a gmail.com>
Date: 2009/9/30
Subject: [MataroSensefils] UnSolClic per a Router Comtrend CT-5361
To: llista a matarosensefils.net

Boneees!

Estic provant d'afegir-me a la xarxa amb un router Comtrend CT-5361
que em sobre. Pensant en la compatibilitat amb les configuracions
UnSolClic (USC), li he carregat el firmware OpenWrt Kamikaze bleeding
edge, r16284, l'únic que he trobat compatible amb aquest model.
I aquí ve el problema; he provat varis USCs compatibles amb OpenWrt
kamikaze per a diferents routers, però cap té l'extensió d'arxiu .TGZ
que em demana el Comtrend. Les que em trobo són .BIN o .TRX.
Quin model de router dels USC creieu que pot ser el més compatible amb
el Comtrend? Algú altre ho ha provat abans?
Una altre pregunta, els USC s'han de carregar al router com a arxius
de configuració o com a upgrades de firmware? (en les proves els he
carregat com a configuracions)
PD: He buscat força per guifi.net però tan sols hi han dues entrades
sobre el CT-5361...
Mercès!
Àlber.
l'assumpte del correu