[MataroSensefils] UnSolClic per a Router Comtrend CT-5361

Àlber Filbà alberfilba a gmail.com
dic set 30 22:38:50 CEST 2009

Boneees!

Estic provant d'afegir-me a la xarxa amb un router Comtrend CT-5361 que em
sobre. Pensant en la compatibilitat amb les configuracions UnSolClic (USC),
li he carregat el firmware *OpenWrt Kamikaze bleeding edge, r16284*, l'únic
que he trobat compatible amb aquest model.
I aquí ve el problema; he provat varis USCs compatibles amb OpenWrt kamikaze
per a diferents routers, però cap té l'extensió d'arxiu .TGZ que em demana
el Comtrend. Les que em trobo són .BIN o .TRX.
Quin model de router dels USC creieu que pot ser el més compatible amb el
Comtrend? Algú altre ho ha provat abans?
Una altre pregunta, els USC s'han de carregar al router com a arxius de
configuració o com a upgrades de firmware? (en les proves els he carregat
com a configuracions)

PD: He buscat força per guifi.net però tan sols hi han dues entrades sobre
el CT-5361...

Mercès!

Àlber.