[MataroSensefils] Pagina d'inici

Toro torocatala a gmail.com
dim set 22 18:38:42 CEST 2009

Tinc un petit problema ambs els meus usuaris dels proxys (cuba i escorxador)
i es que no recordo la clau. :p
Estava pensant si podria aprofitar per esborrar un dels dos usuaris i que el
restant es pogues validar als dos proxies. ¿Es aixó posible?, ¿utilitzeu un
radius dins la xarxa o feu autenticació en local?