[MataroSensefils] Pagina d'inici

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dim set 22 18:34:22 CEST 2009

Ivan pensa que en uns mesos la xarxa de Mataró estará conectada a la resta
de guifi.net, si la gent es conecta i no trova els proxys de mataró, en fará
servir cualsevol dels altres.

Tb treus el contingut estrella, el 90% dels usuaris que es conecten a la
xarxa ho fan per obtindre conectivitat a Internet, si no hi ha proxys a la
vista, no hi haurá interes.

Els proxys son federats, per son els usuaris que es crean els usuaris als
seus nodes, aquest usuari es valida quant d'ha verificart que l'usuari fa
una bona conexió (es a dir el seu node es ben conetat i grafica). Per tant
no qualsevol te access als proxys.

Salut
Sebastian Galeano