[MataroSensefils] SUPERNODE

Enric enric a musaik.net
dim oct 27 22:32:46 CET 2009

En/na Rastafury ha escrit:
> Hola. Mestoi pensando en montar  un supernodo en casa. Pero no estoi
> muy seguro. Lo que quedria es si alguien tiene algo de tiempo me
> pudiera hacer una lista con el material necesario para montar un
> supernodo, se que son ( la microtik, las minipci, el poe, alimentador
> ac, la antena de 5 para acer la tronkal.. etc) pues una breve lista
> con los componentes + precio, para guiarme mas o menos con lo que e de
> comprar. SI la rumiada sale bien mm el nodo tendria un problema, y
> esque en breves no se cuanto tiempo pero me canviare de casa asi que
> [...]
Salut,

jo estic treballant al Biada i visc sota el node d'Isern.
Si no m'equivoco el pirulos aquests que surten a les fotos del teu node
es veuen des del node d'isern. Jo m'hi he fixat especialment perquè per
mi era l'enllaç perfecte amb l'institut Miquel Biada.
El que vull dir és que jo diria que a la segona foto s'ha de veure
l'antena que hi ha a Isern, entremig de la Torre Europa i la plaça
Granollers.
El que passa és que no hi ha cap antena de 5GHz, en el node d'isern,
apuntant en aquella direcció, però si que hi ha la de zona de 2.4GHz
repartint i potser la podries veure.
Jo crec que és perfecte per enllaça amb tota la part de Cerdanyola i Pla
d'en Boet, des del teu node veus una part molt gran de Mataró que no
tenim coberta per culpa de la geografia.
Personalment, penso que és un node molt estratègic per dins de Mataró,
arribem a la part de Sant Simó, però no arribem a la part de la Riera
d'Argentona.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.