[MataroSensefils] Serveis de la xarxa

Joan Pons joan a dracnet.com
dim oct 27 09:48:30 CET 2009

Jordi,

El teu link ha arribat tallat.

Suposo que deus voler dir:

http://www.matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Main.RecentChanges

http://www.matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Main.HomePage

Salutacions!

pd: endavant! aquest wiki ja comença a tindre cara i ulls!

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jordi Clopes
Enviado el: lunes, 26 de octubre de 2009 23:20
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Serveis de la xarxa

M'he permès el luxe d'actualitzar el nostre Wiki una mica:

http://www.matarosensefils.net/wiki/i

Jordi

El 26 / octubre / 2009 11:04, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit:

Hola!

Ahir (per fi) vaig aconseguir connectar-me a la xarxa.
Visc en un baix i no tinc visió directa a cap node. M'he hagut de posar
d'acord amb un veí. Ara ens podem connectar a la xarxa els dos :-)

El tema és que se que hi ha varis serveis en funcionament però són difícils
de trobar.
Us sembla bé anar-los posant al wiki?

http://www.matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.Serveis

la clau per editar el wiki és "autogestio"

A tope!